Brewing

Nationaal Chauffeurs Onderzoek

Hoe kijkt de Nederlandse vrachtwagenchauffeur aan tegen relevante trends en ontwikkelingen in de sector? Wat maakt hun werk te gek? En waar irriteren deze kilometervreters zich mateloos aan?

Vragen genoeg en voor uitzendorganisatie Logistic Force aanleiding om op zoek te gaan naar de antwoorden. Hiervoor heb ik het ‘Nationaal Chauffeurs Onderzoek’ op poten gezet. Maar liefst 824 truckers deelden hun mening over tal van relevante onderwerpen. 

De resultaten hebben we vertaald naar een mooie infographic boordevol feitjes en weetjes. Deze werd verspreid onder de klanten van de HR-dienstverlener in de transport & logistiek. Want tsja.. wanneer je weet waar chauffeurs gelukkig van worden biedt dit als werkgever handvatten om jezelf te onderscheiden op een verhitte arbeidsmarkt. 

Daarnaast trokken we in de landelijke pers namens de Nederlandse Trucker aan de bel. Maar liefst 89,6% van de truckers heeft namelijk wel eens te maken gehad met het fenomeen ‘brake checking’. (Bewust vlak voor de vrachtwagen vol op de rem trappen). Van radio 538, Autoweek tot Hart van Nederland. Het alarmsignaal van  de truckers is breed opgepakt in de landelijke, regionale en vakmedia. Indirect bevestigde Logistic Force hiermee haar rol als de expert in de sector. Een win-win met inhoud.   

 

Bedrijf: Logistic Force

Koffie? Thee? Teams?

Kennismaken? Leuk om meer over de uitdaging te horen waar jij voor staat. Wie weet kan ik iets betekenen!

Title