Brewing

Jouw Betere Baan

Hoe verpak je alles wat je doet in een pakkende en (letterlijk) wervende slogan? Eentje waardoor je nooit meer antwoord hoeft te geven op de vraag: ‘De naam Logistic Force zegt me wel iets maar waarvoor kan ik bij jullie terecht?’ 

Als marketingmanager bij uitzendorganisatie Logistic Force kwam deze vraag nog wel eens voorbij. Hoog tijd voor een nieuwe slogan dus. 

Jouw Betere Baan. Slechts drie woorden maar drie woorden met een diepere betekenis:

  • I.c.m. het logo  van Logistic Force visueel direct helder waarvoor je bij Logistic Force terecht kunt. Van ‘Logistic Wie?’ naar ‘Hey dus daar moet ik zijn voor het betere werk in de logistiek’.

  • De missie zit erin versleuteld: Wanneer Logistic Force die betere baan voor jou fixt hebben we een win-win-win. (Werknemer, inlener én Logistic Force).

  • Ook de strategie zit erin verweven. Betere banen zorgen voor flexmedewerkers die lekker(der) in hun vel zitten en met meer plezier naar hun werk gaan. Dit vermindert het verloop maar bovenal vergroot dit het werkplezier.

 

Bedrijf: Logistic Force

Koffie, Thee, Teams, Linken?

info@contentbrewery.nl
Tilburg
LinkedIn